Service met een hoofdletter

Daar beloof je iets: Service met een hoofdletter. Dat dit niet helemaal goed ging, lees je ook in dit blog. De afgelopen weken was ik betrokken bij het BE project ofwel de branding van de Beethovenstraat. Wat is dit nu weer…

IMG_0476

 

Ook de mooie BEethovenstraat moet uitdagender en aantrekkelijker worden gemaakt om het winkelend publiek, achter hun beeldscherm vandaan te lokken. Een uitdagende klus. De winkeliersvereniging is het met hulp van onder andere straatmanager Floor Thomasse gelukt om verschillende ondernemers regelmatig bij elkaar te krijgen. Hoe de branding tot stand is gekomen vind ik een goed voorbeeld voor veel winkelstraten cq bedrijven. Betrek je ondernemers/medewerkers, kom door middel van gestructureerd overleg tot een heldere gezamenlijke doelstellingen, geef medewerkers (ondernemers) verantwoordelijkheid en vertrouwen. Inspireer, motiveer, biedt ondersteuning waar dit nodig is. Binnen de afspraken blijft er natuurlijk genoeg ruimte over voor ondernemers/medewerkers om hun eigen koers te varen. In dit  blog lees je iets meer over branding.

De BEethovenstraat staat nu duidelijker voor afwisseling, veelzijdigheid én ouderwetse Service met een hoofdletter. Twee letters van de BEethovenstraat krijgen een hele belangrijke rol: BE

IMG_0516

De nieuwe website http://www.beethovenstraat.nl

en https://www.facebook.com/Beethovenstraat.Amsterdam

 

IMG_0630

BE a Traveler

Het 1e BE-invited event was voor ons, Vakantiexperts Amsterdam,  een succes. Onze BE  was snel gevonden BE a Traveler. In het reisbureau stond het thema surfen centraal, zie op social media als Instagram #vxsurf Het doel was om jongeren bezoekers aan te trekken. Dat is gelukt!

IMG_0538 IMG_0665 IMG_0616 IMG_0659
Tijdens het BE invited event kon je in het reisbureau een polaroid surf selfie maken, het wereldspel kreeg een surf&turf tintje. We hadden geluk, de fotobus stond voor onze deur. De aanloop in de winkel was groter dan verwacht. Bovendien was de 1e verdieping van het filiaal veranderd in een waar distributiecentrum, honderden BE tassen waren gevuld met goodies. Een vrolijke chaos.

IMG_0622

We hadden door dit BE event een goed verhaal naar onze klanten, alle medewerkers waren op de hoogte. De BE activiteiten zijn online en offline goed ingezet.  Een succes.

Ging er in ons filiaal iets mis…?

Nou ja… De verwachtingen ten aanzien van onze service zijn terecht hoog. Service met een hoofdletter, met zo’n uitspraak, daarmee beloof je iets! Graag maken we dit ook waar. We willen met dit team de beste zijn. Door de grote aanloop kwamen (komen..) wij nu wel handen te kort, klanten werden bijvoorbeeld de afgelopen week door ons niet snel genoeg teruggebeld. Het toesturen van een goede uitgebreide maatwerk offerte duurde echt te lang. Wij beloven verBEtering!

Op naar het volgende BE event!

IMG_0623IMG_0624IMG_0625IMG_0626

BE a Traveler

 

 

 

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s